- 11 Eyl 2024
- 2,117
- 0
- 1
Herhangi bir iletişim yöntemi girilmemiş. İstersen buradan profiline ekleyebilirsin.
Amazon'ın Prime Day indirim etkinliğinden faydalanarak yeni bir Sony 85mm f1.8 satın almaya karar verdim. Ürün "Amazon tarafından Satılan ve Gönderilen" olarak listelenmişti, üçüncü parti bir satıcı değildi. Lensin otomatik odaklama sorunları vardı ve lens üzerindeki AF kilitleme düğmesi düzgün çalışmıyordu. Bu nedenle lensi iade ettim. Tek seçeneğimin iade talebinde bulunmak olduğunu gördüm; değişim yapma veya Amazon hesabıma kredi ekleme seçeneği yoktu. Amazon tarafından sağlanan UPS kargo etiketini kullandım ve lensi 10 Ekim'de geri gönderdim. Şu ana kadar param iade edilmedi. Amazon müşteri hizmetlerini iki kez aradım ve bir kez onlarla sohbet ettim. Sohbet personeli bana yalan söyledi ve iade işlemini gerçekleştirdiklerini ve iademı hemen göreceğimi söyledi. Son konuştuğum müşteri hizmetleri görevlisi lensin depo ekibi tarafından incelenmesi gerektiğini ve 30 gün sonra iadem için onay verebileceklerini belirtti. Sonrasında hesabımda görmem için ekstra 7 gün daha geçebilir!! Yani, Amazon'dan bana satılan bir kusurlu lens için paramı geri alabilmem "umarım" 45 gün sürebilir! Fotoğraf ekipmanı satan başka saygın bir perakendeci bu kadar uzun süre iade işlemi yapmaz. Yıllardır Prime üyesiyim ve yıllar içinde Amazon'dan kamera gövdeleri ve lensler de dahil olmak üzere binlerce dolarlık alışveriş yaptım. Bu, Amazon'dan satın aldığım kusurlu ikinci Sony lens. İlk olarak, ciddi şekilde merkezden çıkmış olan Sony 40mm f2.5G idi. O iade işlemi yaklaşık 15 gün sürdü. Görünüşe göre Amazon fotoğraf ekipmanları için iade politikalarını değiştirmiş. Bu deneyim o kadar sıkıntılı ve hayal kırıklığı yarattı ki bir daha Amazon'dan asla kamera veya lens satın almayacağım. Aslında, paramı geri aldığımda (eğer geri alırsam) Prime üyeliğimi muhtemelen iptal edeceğim. Amazon ucuz süs eşyaları satın almak için uygun olabilir, ancak kamera veya lens satın almalar için kesinlikle güvenilir değil.