- 11 Eyl 2024
- 2,296
- 0
- 1
Herhangi bir iletişim yöntemi girilmemiş. İstersen buradan profiline ekleyebilirsin.
Amazon'ın Prime Day satış etkinliğinden yararlanarak yeni bir Sony 85mm f1.8 satın aldım. Ürün "Amazon tarafından Satılıp Gönderiliyor" olarak listelenmişti, 3. parti satıcı değildi. Lensin AF sorunları vardı ve lens üzerindeki AF kilitleme düğmesi düzgün çalışmıyordu. Bu yüzden, lensi iade ettim. Sadece iade talebi gönderebileceğim bir seçenek verildi; değişim veya Amazon hesabıma kredi seçeneği yoktu. Amazon'un sağladığı UPS gönderi etiketini kullandım ve lensi 10 Ekim'de geri gönderdim. Şu ana kadar param iade edilmedi. Amazon müşteri hizmetlerini iki kez aradım ve bir kez onlarla sohbet ettim. Sohbet görevlileri bana yalan söyledi ve iade işleminin yapıldığını ve iademin hemen görüneceğini söyledi. Son konuştuğum müşteri hizmetleri temsilcisi, lensin deposu ekibi tarafından incelenmesi gerektiğini ve 30 gün sonra iadem için onay verilebileceğini, daha sonra hesabımda görmem için ekstra 7 gün gerekebileceğini bildirdi! Yani Amazon'dan bana satılan kusurlu bir lens için paramı "umutla" geri almayı beklerken 45 güne bakıyorum! Fotoğraf ekipmanı satıcısı olan başka güvenilir bir perakendecinin iade işlemini tamamlamak bu kadar uzun sürmez. Yıllardır Prime üyesiyim ve yıllar boyunca Amazon'dan kamera gövdeleri ve lensler dahil birkaç bin dolarlık alışveriş yaptım. Bu, Amazon'dan aldığım ikinci kusurlu bir Sony lens. İlk satın aldığım lens Sony 40mm f2.5G idi ve ciddi derecede merkezi olmamıştı. O iade yaklaşık 15 gün sürmüştü. Amazon'un fotoğraf ekipmanı için iade politikalarını değiştirdiği görünüyor. Bu deneyim o kadar sinir bozucu ve hayal kırıklığı yarattı ki bir daha asla Amazon'dan kamera veya lens satın almayacağım. Aslında, paramı geri aldığımda (eğer paramı geri alırsam) Prime üyeliğimi muhtemelen iptal edeceğim. Amazon ucuz süs eşyaları satın almak için olabilir, ancak kamera veya lens satın almak için kesinlikle güvenilir değil.