Amazon İade Uygulamalarına Dikkat Edin

SonyTurk

A7 III
Editör
11 Eyl 2024
2,117
0
1
Herhangi bir iletişim yöntemi girilmemiş. İstersen buradan profiline ekleyebilirsin.
Amazon'ın Prime Day indirim etkinliğinden faydalanarak yeni bir Sony 85mm f1.8 satın aldım. Ürün "Amazon tarafından Satılan ve Gönderilen" olarak listelenmişti, üçüncü parti satıcı değildi. Lensin otomatik odaklama sorunları vardı ve lens üzerindeki AF kilitleme düğmesi düzgün çalışmıyordu. Bu nedenle ürünü iade ettim. İade talebi oluşturma seçeneği dışında takas veya Amazon hesabıma kredi alma seçeneği sunulmadı. Amazon tarafından sağlanan UPS kargo etiketini kullanarak lensi 10 Ekim'de geri gönderdim. Şu ana kadar paramı iade almadım. Amazon müşteri hizmetlerini iki kez aradım ve bir kez sohbet ettim. Sohbet personeli bana yalan söyledi ve iadem işleme konuldu ve hemen iadeyi göreceğimi söyledi. Son konuştuğum müşteri hizmetleri görevlisi lensin depo ekibi tarafından incelenmesi gerektiğini ve 30 gün sonra iade için onay verebileceklerini belirtti. Bunun ardından hesabımda görmem için ekstra 7 gün daha gerekebilir!! Yani, bana satılan kusurlu bir lens için Amazon'dan paramın geri iadesini "umutla" alabilmem için 45 gün bekliyorum! Fotoğraf ekipmanı satan diğer saygın perakendeciler bu kadar uzun süre iade işlemi yapmazlar. Yıllardır Prime üyesiyim ve yıllar içinde Amazon'dan kamera gövdeleri ve lensler dahil binlerce dolarlık ürün satın aldım. Bu Amazon'dan aldığım ikinci kusurlu Sony lens. İlk aldığım lens Sony 40mm f2.5G idi ve ciddi şekilde merkezden sapmıştı. O iade sadece yaklaşık 15 gün sürdü. Amazon'un fotoğraf ekipmanı iade uygulamalarını değiştirdiği görünüyor. Bu deneyim o kadar sinir bozucu ve hayal kırıklığına uğrattı ki, bundan sonra asla Amazon'dan kamera veya lens satın almayacağım. Aslında, paramı geri aldığımda (eğer hiç geri alabilirsem), Prime üyeliğimi muhtemelen iptal edeceğim. Amazon belki ucuz süs eşyaları satın almak için uygundur, ancak kamera veya lens satın alımı için kesinlikle güvenilir değildir.
 
Üst