Amazon İade Uygulamalarına Dikkat Edin

SonyTurk

A7 III
Editör
11 Eyl 2024
2,117
0
1
Herhangi bir iletişim yöntemi girilmemiş. İstersen buradan profiline ekleyebilirsin.
Amazon'ın Prime Day satış etkinliğinden faydalanarak yeni bir Sony 85mm f1.8 satın aldım. Ürün "Amazon tarafından Satılan ve Gönderilen" olarak listelenmişti, 3. parti bir satıcı değildi. Lensin otomatik odaklama sorunları vardı, ayrıca lens üzerindeki AF kilitleme düğmesi düzgün çalışmıyordu. Bu nedenle lensi iade ettim. Sadece iade talebinde bulunma seçeneği verildi; değişim veya Amazon hesabıma kredi seçeneği yoktu. Amazon'un sağladığı UPS kargo etiketini kullandım ve lensi 10 Ekim'de geri gönderdim. Şu ana kadar param iade edilmedi. Amazon müşteri hizmetlerini iki kez aradım ve bir kez sohbet ettim. Sohbet temsilcileri bana yalan söyledi ve iade işlemini gerçekleştirdiklerini ve iadeyi hemen göreceğimi söyledi. Konuştuğum son müşteri hizmetleri temsilcisi bana lensin depo ekibi tarafından incelenmesi gerektiğini ve 30 gün sonra iade talebinin onaylanabileceğini, sonra da paranın hesabımda görünebilmesi için ekstra 7 gün sürebileceğini söyledi! Yani, Amazon'dan bana sattıkları bir kusurlu lens için parasını "umarım" 45 gün beklemek zorundayım! Fotoğraf ekipmanı satan diğer saygın perakendeciler böyle uzun süre iade işlemi yapmaz. Yıllardır Prime üyesiyim ve yıllar boyunca Amazon'dan kamera gövdeleri ve lensler de dahil olmak üzere binlerce dolar değerinde alışveriş yaptım. Bu, Amazon'dan aldığım kusurlu ikinci Sony lens. İlkini ağır şekilde merkezi olmayan bir Sony 40mm f2.5G idi. O iade yaklaşık 15 gün sürdü. Amazon'un fotoğraf ekipmanı iade uygulamalarını değiştirdiği görünüyor. Bu deneyim o kadar sinir bozucu ve hayal kırıklığı yarattı ki bir daha asla Amazon'dan hiçbir kamera veya lens satın almayacağım. Aslında, paramı geri aldığımda (eğer hiç geri alırsam) Prime üyeliğimi muhtemelen iptal edeceğim. Amazon belki ucuz takılar almak için iyidir, ancak kesinlikle kamera veya lens alımları için güvenilmezdir.
 
Üst